Рекомендації батькам майбутніх першокласників

25.11.2014   Administrator   Категорія: Батькам майбутніх першокласників

  • Привчайте дитину бути самостійною, дотримуватися дисципліни.
  • Викликайте у дитини пізнавальний інтерес, розширяйте її кругозір.
  • Розкажіть дитині, як ви пішли у 1 клас або про якийсь цікавий випадок, який з вами трапився у школі. Спробуйте зацікавити дитину, адже від цього залежить, з яким почуттям вона чекатиме своїх перших шкільних днів – з радісним хвилюванням чи з покірною приреченістю.
  • Завчасно купіть з дитиною зошити, олівці, портфель, шкільний одяг. Це підкреслить необхідність готуватися до навчання у школі.
  • Складіть для дитини правильний режим дня, в якому передбачте не лише відвідування школи та виконання домашніх завдань, а й її улюблені заняття: ігри, прогулянки, перегляд мультфільмів. Це дасть змогу уникнути стресу та скоротити тривалість адаптації дитини у школі.
  • Слухайте дитину, обговорюйте випадки, які з нею трапилися у школі, роз’яснюйте окремі ситуації та радьте, як у них слід поводитися. Будьте дитині помічником і наставником, а не контролером та цензором.
  • Уникайте роздратування та відкритої критики. Якщо дитина зазнала невдачі, підтримайте її словами «якби ти зробив ось так, то вийшло б ще краще». Пам’ятайте, що позитивне ставлення дитини до своєї особистості залежність переважно від ваших оцінок.
  • Підтримуйте постійний зв'язок зі школою.

 

ЗОВСІМ НЕ СЛІД:

  • змінювати режим дня дитини: позбавляти її денного сну, довгих прогулянок, ігор;
  • оцінювати все, що робить малюк, так, як оцінюється діяльність учня;
  • «проходити» з дитиною програму першого класу, насильно замінюючи гру навчанням.

 

НЕОБХІДНО:

  • прищепити дитині інтерес до пізнання довкілля, навчити спостерігати, думати, осмислювати побачене і почуте;
  • навчити її долати труднощі, планувати свої дії, цінувати час;
  • учити дитину слухати і чути оточуючих, поважати чужу думку, розуміти, що власні бажання потрібно узгоджувати з бажаннями інших людей, прагнути реально оцінювати свої дії і досягнення.