Ми спробували, ми ризикнули, ми наважились на експеримент, ми намагались не повторюватись і бути креативними, ми працювали на успіх та навчались вчитись і творити водночас! МИ ПЕРЕМОГЛИ!!! Тож ми насправді SMART!!!!!
"Christmas Contest"
Робота наймолодшої учасниці, учениці 3 Б класу, Домарецької Анни Марії. Завдання у книжці- просто намалювати сніговичка. Анна Марія не просто виконала завдання після-читання, тобто намалювала, а й відтворила улюбленця Snowy та створила для нього міні-містечко, а також написала власну Книжечку Сніговичка, використавши лексику книжки та лексичний інвентар підручника Smart junior3.
Її робота - це напрям "творча проекція", творче сприйняття прочитаного : створене власноруч ціле Зимове м’яке Містечко Сніговичка, сам Сніговичок - м’який та ніжний Snowy: дружелюбний, розумний, з власною Зимовою Книгою, на сторінках якої –його щоденні справи, хобі і навіть власне Зимове Меню. А ще, за сторінками Smart Time( підручника Smart junior 3) Анна Марія створила власні зимові Знаки, а, отже, відтворили real – life situation - інтегрували мову реального світу у творчій роботі. Окрім того, вивчила та виконала пісню Сніговика. Об'ємна та клопітка робота!
Молодець!
"Christmas Carol"
Christmas Carol – це сучасне бачення сучасних підлітків: Софії Бабій, Ілони Кобель та Вероніки Кушнерик учениць 7-Б класу.
Це творче читання у стилі vision, стилістика,візуалізація контенту та сучасна інтерпретація прочитаного.
Онлайн блог Різдвяних Привидів - інтерактивна онлайн оповідь, де кожен Привид «активний», тобто натискуючи на зображення, ми опиняємось на його сторінках.
Оповідь ведеться від імені кожного з Привидів, подано «анкетні дані» кожного з них,вони описують власне бачення мандрівки зEbenezer Scrooge, пишуть лист-звернення до читачів-однолітків та висвітлюють власні припущення.Сторінки кожного з привидів стилістично різняться,зображення та інформація -релевантні змісту книги.Кожен Привид подає інформацію, несучи власний меседж,аналітично висвітлюючи власну тему.
Привид Минулого - стилістично «задавнений», в атмосфері старовини та таємничості, описує власні видіння.Його спрямування – це Спогади та Роздуми.
Привид Теперішнього - більш осучаснені зображення та контент,це роздуми над основними чеснотами людини.Його меседж – Добро, Прощення та Милосердя.
Привид майбутнього- це своєрідна мапа його подорожі у часі, бачення майбутнього з погляду сучасності, саме тому – елементи Google Map, які теж є інтерактивними і спрямовують у різні напрямки. Його тема - Час та Зміни.
Наш проект - це робота у малих групах, а отже, вміння працювати в команді, критичне та креативне мислення, інформаційно-пошукова робота та вміння спілкуватись і працювати на результат-сучасні тренди у навчанні англійської мови.
"Christmas Contest"
Робота нашої розумнички Анни Махніцької, учениці 5 Бкласу – це так звана творча сенсорика: креативне, емоційне та естетичне сприймання Jingle’s Christmas Adventure з елементами аналізу тексту. Це виконання творчого завдання за особистими враженнями; емоційне сприйняття та творче відтворення.
Аня відтворила Santa’s Workshop,в якому Санта творить дива та завжди здійснюює мрії усіх дітей.
Навзаєм, Аня вирішила потішити Санту і приготувала солодкий дарунок – смачну та пахучу ялинку,Christmas Tree. Нехай і Санта відчує радість Різдвяного дива!
Charlie’s house – це емоційне сприйняття одного з героїв книги, осяяний світлом добра будинок Чарлі. Пальчиковий «ефект» снігу – це настрій зимового Різдва, диво Святої ночі.
Аня як читач відгукується на текст на глибинному рівні, виявляє власні емоції, настрій, розуміння, написавши лист - відповідь Jingle та з побажаннями відчути тепло Різдвяного вечора у подарунок шиє теплі казкові чобітки!
І на завершення – відео, ART послання до Jingle, доповнення до написаного листа, відео розповідь про Різдво в Україні з елементами Арт-проекції. Креативна розумничка!
"In the year of the dragon"
Komodo Dragon - це виконання творчих завдань учнем 10 класу Гальком Вадимом у стилі craft. Власне бачення, символічні зображення до завдань, аналітичне сприймання змісту, сучасна стилістика.
Тіло Дракона – це змістові частини, які містять виконані вибіркові завдання з Activity book з елементами символіки.
Хвіст Дракона - це своєрідне закінчення пригод героїв і водночас кінцеве бачення особистостей кожного члена сімейства: особистісні риси, які, певною мірою, переплітаються через обставини та події, які трапляються з героями.
Дракон «звивається», складається, «стоїть», тобто є flexible, гнучким у прямому та переносному значенні, як і сучасний стиль життя та неординарним як і думки та задуми підлітків.