Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

     Заклад освіти забезпечує здобувача освіти з особливими освітніми потребами інклюзивним освітнім середовищем:

     - необхідними ресурсами освітнього процесу, що відповідають ліцензійним та акредитаційним вимогам;

     - умовами доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами.

     Право на доступну освіту зазначеної категорії дітей реалізується за бажанням батьків шляхом організації індивідуальної форми навчання.

     Заклад освіти за потреби утворює інклюзивні класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей (стаття 20 Закону України «Про освіту»).

     Практичне впровадження інклюзивного середовища базується на принципах універсального дизайну та розумного пристосування. Зокрема, шкільний освітній процес відповідає широкому спектру індивідуальних можливостей здобувачів освіти; забезпечує гнучку методику навчання, викладання та подання матеріалу; доступні та гнучкі навчальні плани й програми.

     Забезпечується урахування різного впливу шкільного середовища на «сенсорний досвід» дитини; використання кольору, світла, звуків, текстури; легкий доступ до інформаційно-комунікативних технологій.

     Наявність необхідного розміру і простору:

     - доступні навчальні місця для здобувачів освіти, у тому числі з прилеглим простором для асистентів вчителів;

     - меблі, фурнітура та обладнання, що підтримують широкий спектр навчання та навчальних методик;

     - можливість регулювання середовища для різноманітних потреб здобувачів освіти у навчанні та інше.

     У закладі освіти створено необхідні умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами:

  1. Сучасна ресурсна кімната з відповідним інвентарем та обладнанням.
  2. Затишні, ошатні класні кімнати.
  3. Внутрішні туалети.
  4. Роздягальні в класних кімнатах.
  5. Шкільна їдальня на першому поверсі.
  6. При вході до навчального закладу розташовано пандус для колісних крісел.
  7. Освітній процес забезпечений навчальною, методичною та науковою літературою на паперових та електронних носіях завдяки фондам шкільної бібліотеки.
  8. Для якісного соціально-психологічного та психолого-медико-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами, батьків та педагогів у штаті є посади практичного психолога, соціального педагога, логопеда, медичної сестри, асистентів вчителя.